GlobalWarming

Friss topikok

  • Sidney: @Viki0920: hamarosan felpakolom a lényeget flickr-re, és küldök linket:) (2009.06.06. 00:32) Voltam...
  • Sidney: @redblek: há' ezaz, olvasok én mindent, de ez érthetetlen módon elkerült...:S (2009.05.31. 18:12) És a francba...
  • Viki0920: ÓÓÓ basszus:D:D:D (2009.05.21. 15:14) Supernatural

Címkék

Linkblog

HTML

2nd - I can see clearly now...

2008.05.21. 15:10 | Sidney | Szólj hozzá!

No, tehát a vasárnap este...


Bár már régen szó volt róla, a vasárnap esti alkoholmennyiség adta meg a végső löketet a Mike+Andy páros coming-outjához Peter és Liz felé. A dolgok meglehetősen simán mentek, bár sajnos lemaradtam Peter arcáról, ami azért sok pénzt megért volna mindenkinek, aki ismeri őt...:)

Ezek után következett a mindent tisztázó beszélgetésem Andyvel, amitől azért tartottam, így utólag bevallhatom. Mint szerelem, már ha lehetett azt egyátalán annak nevezni, elmúlt, de a tudat, hogy ő és Mike, aki az én egyik legjobb és legrágebbi barátom együtt vannak, még mindig kicsit furcsa és idegen. Bár meg kell hagyni, sokkal jobban kezelem a helyzeteket, amikor egy fedél alá kerülünk mindannyian, mint azt anno a MostShockingDayEver után remélni mertem. Ez a vasárnap pedig hála minden fennlakónak, végképp lezárta bennem a dolgokat, és teljes mértékben fellélegeztem.

Tehát a beszélgetés rendben zajlott. Közöltem Andyvel, hogy a legegyszerűbb ebben a helyzetben tiszta vizet önteni a pohárba. Legyünk szépen haverok (a barátság azárt ebben a helyzetben erős túlzás lenne), felejtsük el, ami az elmúlt egy évben történt, és kész. Persze fő csapásvonalként igyekeztem tudatosítani benne, hogy minden ellenére a legfontosabb, hogy Mike ne sérüljön. Saját magamat általában nem szoktam félteni, mert bármennyire is szarul tudok lenni egy-egy megpróbáltatás miatt, egy idő után úgyis túllépek rajta. Mindig. Túl önző, és legfőképpen túl hiú vagyok ahhoz, hogy ne tegyem. Mike viszont más. Sokkal befordulóbb, nehezen nyílik meg, olyannyira, hogy igazából még mindig ő az a barátom, aki annak ellenére, hogy az egyik legjobb és legrégebbi, gyakorlatilag a legkevesebbet enged magából megismerni. Most viszont úgy látom, hogy jól van. Rákapott ő is a comingoutra, tudtommal minden rendben van köztük Andyvel, az én szálam is rendbejött a háromszögben, szóval everything's alright...:)

Liz persze kicsit más tészta. Ő kapott egy kisebb sokkot, és jó szokásához híven nem akarta elhinni, mert az utóbbi időben folyamatos szívatásoknak volt kitéve - mondja ő. Csak azt haljlamos elfelejteni, hogy az utóbbi idők két szívatásából (a PeterAskLizToMarryHimAndSheSaysNo-sztori és a RachelAndJamieInLove) az egyik az ő nevéhez fűződik.

A dolog viszont innentől kezd érdekessé válni, mivel a kör vészesen szűkül. Gyakorlatilag már csak Natalie és Holly vannak hátra, az viszont még ennél is keményebb menet lesz, nem számítva persze a Peter számára tartogatott végső kitárulkozást...

Címkék: friends personal

A bejegyzés trackback címe:

https://globalwarming.blog.hu/api/trackback/id/tr64480597

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása