GlobalWarming

Friss topikok

  • Sidney: @Viki0920: hamarosan felpakolom a lényeget flickr-re, és küldök linket:) (2009.06.06. 00:32) Voltam...
  • Sidney: @redblek: há' ezaz, olvasok én mindent, de ez érthetetlen módon elkerült...:S (2009.05.31. 18:12) És a francba...
  • Viki0920: ÓÓÓ basszus:D:D:D (2009.05.21. 15:14) Supernatural

Címkék

Linkblog

HTML

S02-E01 - Zsír

2008.09.19. 22:52 | Sidney | Szólj hozzá!

Na, egy szép hónapot sikerült kihagynom írás nélkül, időközben elmúlt a nyár, vége a holiday-időszakomnak is, valamint megkezdődött a suli. Nem nagyon voltam bent az első héten, mert nem sikerült még megszoknom a hideget. Merthogy tudniillik geci hideg van. Egyik napról a másikra úgy lehűlt a levegő, hogy még a szar is belémfagy...:)

Ezért inkább vadonatúj lakhelyemen döglődtem, ahol egyébként nem volt sokkal jobb idő, mert még nincs távfűtés. Szeptembertől ugyanis Chloé növérével, Samanthával lakom egy szuburbiai panellakásban. Hosszú történet, nem is izgalmas, lényeg, hogy nem kaptam kolit, és nála pont volt hely. Ingyen. Szóval annyira nem rossz...

Beköltözéskor rögtön azzal kellett szembesülnöm, hogy a kacsazsír megolvadt, majd kifolyt a táskámban utazás közben, minden lehetséges dolgomat eláztatva a frissen vásárolt fotós könyveimtől kezdve a hajszárítóig, nem feledve persze a ruháimat...

Sokkot kaptam, felhívtam anyát, aki közölte, hogy nyugodjak meg, ha azonnal bedodom a gépbe, akkor simán kiszedi az Ariel. Ezt elhittem neki, úgyhogy gyorsan cselekedtem, azt már viszont nem, hogy 30 fok elég meleg. Ennek eredményeképpen mindenhonnan kijöttek a foltok, kivéve a gyapjúpulcsimból, ami mellesleg összement, mint a szar. Na mindegy. A helyzet végüils megoldódott, de én még mindig érzem a kacsazsírszagot. Senki nem hisz nekem...

Most egyébként itthon vagyok, kellenek a meleg ruháim. Holnap osztálytalálkozóm van, amire a kurva munkám miatt nem tudok elmenni. Na mindegy, ezen már túltettem magam. Reggel viszont kelés korán melóba, úgyhogy most pá...:)

Címkék: personal hiszti

A bejegyzés trackback címe:

https://globalwarming.blog.hu/api/trackback/id/tr96672211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása