GlobalWarming

Friss topikok

  • Sidney: @Viki0920: hamarosan felpakolom a lényeget flickr-re, és küldök linket:) (2009.06.06. 00:32) Voltam...
  • Sidney: @redblek: há' ezaz, olvasok én mindent, de ez érthetetlen módon elkerült...:S (2009.05.31. 18:12) És a francba...
  • Viki0920: ÓÓÓ basszus:D:D:D (2009.05.21. 15:14) Supernatural

Címkék

Linkblog

HTML

Állatkert

2008.08.01. 00:38 | Sidney | Szólj hozzá!

A koleszban hemzsegnek az állatok. Az udvaron egy csomó aranyos macska mászkál, vicces és kurva idegesítő madaraink is vannak, ma meg találkoztam egy sünnel is. Odavonaglottam hozzá, és meg akartam simogatni, de féltem, h rácuppan a kezemre, mert nagyon furán fújtatott, úgyhogy csak cigisdobozzal mertem hozzányúlni.

Tegnap kicsit sokkolóbb élményem volt, amikor mentem a klóra, és kiborultam egy nagydarab fekete lepkétől, akit mereven követtem a szememmel, ezért feltűnt, hogy ő csak egy a sok közül, habár a szerencsésebb, mert még nem akadt fönn a hatalmas keresztespók hálóján...

Amikor ezt felfogtam kivert a víz, és kivetődtem a wcből, majd percekig ziháltam az ajtónak dőlve erőgyűjtés gyanánt, hogy képes legyek valahogy visszamenni kis papírért, és felmenni a másodikra sz*rni, mert az a wc tiszta.

Rendkívül félelmetes volt...

Címkék: personal

A bejegyzés trackback címe:

https://globalwarming.blog.hu/api/trackback/id/tr18595350

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása