GlobalWarming

Friss topikok

  • Sidney: @Viki0920: hamarosan felpakolom a lényeget flickr-re, és küldök linket:) (2009.06.06. 00:32) Voltam...
  • Sidney: @redblek: há' ezaz, olvasok én mindent, de ez érthetetlen módon elkerült...:S (2009.05.31. 18:12) És a francba...
  • Viki0920: ÓÓÓ basszus:D:D:D (2009.05.21. 15:14) Supernatural

Címkék

Linkblog

HTML

Men In Trees

2008.07.16. 01:05 | Sidney | Szólj hozzá!

Nagyon idegesítő, hogy örökké nekem kell alkalmazkodnom a hülye faszikhoz! Miért kell nekem szenvedő áldozatnak lenni egy "kapcsolatban"? Kevinnél el kellett viselnem, hogy 2-3 havonta látom, Paulnál rá kellett döbbennem, hogy a faszi perverz, az én Peetem meg próbálja elnyomni az új, férfiasan szőrös énemet.  Miért nincs sehol egy normális pasi? Minegyik defektes vagy simán faszfej.

Peet az első olyan, aki konvergál az elvárt értelmi szinthez plusz a habitusa is megfelelő, de olyat még nem találtam, aki teljesen beleillene a képbe.

Úúúúh...most rendkívül provokatív dolog jutott az eszembe, de nem merem leírni, mert tuti, hogy elindulna a kombinálás...:D

Sorry...

Címkék: personal elmélkedés

A bejegyzés trackback címe:

https://globalwarming.blog.hu/api/trackback/id/tr88570299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása