GlobalWarming

Friss topikok

  • Sidney: @Viki0920: hamarosan felpakolom a lényeget flickr-re, és küldök linket:) (2009.06.06. 00:32) Voltam...
  • Sidney: @redblek: há' ezaz, olvasok én mindent, de ez érthetetlen módon elkerült...:S (2009.05.31. 18:12) És a francba...
  • Viki0920: ÓÓÓ basszus:D:D:D (2009.05.21. 15:14) Supernatural

Címkék

Linkblog

HTML

Szefó

2008.06.30. 22:42 | Sidney | Szólj hozzá!

Ma ismét reggel, a 7-es busszal tértem vissza a citybe, hogy megkezdjem eheti desperate robotolásomat a munkahelyemen. Sokad dob szerencsére hangulatomon az egyik új plátói szerelem, Rob, aki pár hete dolgozik velünk...

Sikerült kifognom megint a legjobb buszt, mivel nem sokkal indulás után felszállt egy csapat szellemi fogyatékos, akiket biztos valami osztálykirándulásra vihettek. Természetesen már csak az én környékemen volt pár ülőhely, amit ők megpróbáltak megszerezni maguknak, mind a kétszázan, ezért az lett a dologból, hogy 2 órán át voltam a középpontjában egy igazi agytrösztnek. Jó, ez talán geci volt...

Ha pedig ez nem lett volna elég, szöget ütött a fejembe a gondolat, hogy vajon a többi utasnak feltűnik-e, hogy én nem tarozom a bandához...

Címkék: elmélkedés

A bejegyzés trackback címe:

https://globalwarming.blog.hu/api/trackback/id/tr62546878

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása