GlobalWarming

Friss topikok

  • Sidney: @Viki0920: hamarosan felpakolom a lényeget flickr-re, és küldök linket:) (2009.06.06. 00:32) Voltam...
  • Sidney: @redblek: há' ezaz, olvasok én mindent, de ez érthetetlen módon elkerült...:S (2009.05.31. 18:12) És a francba...
  • Viki0920: ÓÓÓ basszus:D:D:D (2009.05.21. 15:14) Supernatural

Címkék

Linkblog

HTML

Pretty Handsome

2008.06.23. 22:54 | Sidney | Szólj hozzá!

Hála Istennek, soha nem akartam nő lenni vagy átoperáltatni magam. Sokan kérdezték ezt már tőlem, és mindig el is mondtam, hogy nagyon meg vagyok időnként könnyebbülve azon, hogy teljesen normális, átlagos buzi lettem minden egyéb extra mutáció nélkül. Kicsit furcsának tartom, ahogy kinézek, és nem tudom magam egyétalán elképzelni öltönyös üzletemberként, de általában véve meg vagyok elégedve magammal, úgy értve, hogy nem zavar különösebben a feminin arcom, mert még hasznot is húzok belőle időnként. Amúgy persze minden kis faszság idegesít magamon a fülemtől kezdve a bőrömön át egészen a hajamig, de az végülis normális, nem?

Ezen most azért gondolkodtam el, mert lesz majd remélhetőleg egy sorozat a Foxon, amit a Nip/Tuck készítői csinálnak, és az lesz a címe, hogy Pretty/Handsome. A sztoriról annyit: a családapa rájön egy idő után, hogy nő akar lenni. Durva. Carrie-Ann Moss van benne, meg Joseph Fiennes. Kurvajó zenéje van, láttam pár percet a pilotból. Remélem berendelik...

Címkék: sorozat personal elmélkedés

A bejegyzés trackback címe:

https://globalwarming.blog.hu/api/trackback/id/tr58536108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása