GlobalWarming

Friss topikok

  • Sidney: @Viki0920: hamarosan felpakolom a lényeget flickr-re, és küldök linket:) (2009.06.06. 00:32) Voltam...
  • Sidney: @redblek: há' ezaz, olvasok én mindent, de ez érthetetlen módon elkerült...:S (2009.05.31. 18:12) És a francba...
  • Viki0920: ÓÓÓ basszus:D:D:D (2009.05.21. 15:14) Supernatural

Címkék

Linkblog

HTML

@home

2008.06.23. 00:07 | Sidney | Szólj hozzá!

Megvan, melyik számra akarok bevnulni az esküvőmön. Egy ideig úgy gondoltam, h egy fasza Noisia mix jó lesz, de aztán szerencsére beláttam, hogy Jeweltől az I Do sokkal megfelelőbb választás. Egyszerű, szép, intelligens szövege van, és jó jeweles dallama, kurvajó.

Szeretem Jewelt nagyon. Geci jó szövegei vannak, nem feszegetnek világmegváltó témákat, de amirők énekel az mindig okos és értelmes. Szép a hangja, egész normálisan néz ki, csak a fogával kezdhetne valamit, mert olyan agyara van, mint nekem volt 15 évesen...

Szeretem az intelligens embereket. Én is annak tartom valamilyen szinten magam, de ez minden. Nagyon alapja nincs, mert nem vagyok okos. Egyetlen erényem, hogy jól forgatom a szavakat, ezért néha el tudom hitetni az emberekkel, hogy vágom, miről van szó. Pedig nem. És nagyon frusztráló, hogy csomóan azt hiszik, hogy okos vagyok, mert azt hitték kiskoromban, hogy csodagyerek lettem, pedig nem. Annyi volt a mutatványom, hogy háromévesen kiolvastam valami szalagcímet egy újságból, és kiderült, hogy tudok olvasni. De aztán itt megálltam. Nem lettem hatalmas agyú államférfi, csak keresem a magam kis útját, és vergődök éjjel-nappal. Ha netán mégsem sikerül a színjáték, akkor csak bedodok egy két gay-bájos vigyort vagy gesztust, és mindenki a lábam előtt hever. Némi sarkítással persze. Mert legalább a buziság által fel vagyok ruházva egyfajta női powerrel, és picit tudom manipulálni az embereket. Ez egyébként tök jó:D

Na megyek aludni, mert holnap 9től elvileg uv, csak sajnos a koleszban felejtettem a tanulni valót, úgyhogy inkább beszívtam mint a szar...:D

Pusszpá

Címkék: personal elmélkedés józene

A bejegyzés trackback címe:

https://globalwarming.blog.hu/api/trackback/id/tr83534367

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása