GlobalWarming

Friss topikok

  • Sidney: @Viki0920: hamarosan felpakolom a lényeget flickr-re, és küldök linket:) (2009.06.06. 00:32) Voltam...
  • Sidney: @redblek: há' ezaz, olvasok én mindent, de ez érthetetlen módon elkerült...:S (2009.05.31. 18:12) És a francba...
  • Viki0920: ÓÓÓ basszus:D:D:D (2009.05.21. 15:14) Supernatural

Címkék

Linkblog

HTML

3rd - OMFG

2008.06.03. 01:16 | Sidney | Szólj hozzá!

Megtalálni a megfelelő srácot nem egyszerű. Pláne nálam, mivel a legkardinálisabb kérdés az én esetemben, hogy az illető beleillik-e a bandámba.
Alapból van egy elméletem a BoyfriendInTheBand dologgal kapcsolatban. Az idők során ráébredtem ugyanis, hogy a baráti társaságom az érzelmi szükségleteimet maximálisan kielégíti, így ha van viszonylag rendszeres szexuális életem, nem is hiányzik a párkapcsolat. Hogy ezen gondolatok miatt, vagy egyéb okoból kifolyólag nem tudok felmutatni egy épkézláb kapcsolatot sem 22 évesen, az rejtély. Tudom magamról persze, hogy sokkal könnyebben szeretek bele magába a szerelembe, illetve egy alig ismert illetővel kapcsolatban szőtt eszményi jövőképbe, mint egy valódi srácba. A másik véglet szerint pedig amint adódik valaki normális, biztos, hogy találok benne valami olyan kivetni valót, amelyet később, objektívan végiggondolva (és a többiekkel végiggondoltatva) egyértelműen a bandával való inkompatibilitásra vezethető vissza.
But.
Van most egy fiú, meglepő módon Peet névvel. Több, mint egy éve ismerem, viszont volt egy durván féléves időszak, amikor nem találkoztunk, és előtte is csak egyszer. Sajna a konkrét körülményeket a spanglival különösen lerombolt, amúgy sem kiváló memóriámnak köszönhetően nehezen tudom felidézni, de igazából nem is lényeg.
egy hónappal ezelőtt Peet felhívott. Kicsit kínos volt a dolog, mivel nem elég, hogy amúgy sem emlékeztem rá tisztán, még úgy is rémlett, hogy Michaelnek hívják, szóval teljesen összezavarodtam. Persze, mikor találkoztunk azonnal leesett, hogy ki ő. Sétálgattunk a városban, megittunk egy üveg pezsgőt, majd jót keféltünk.  Azóta találkoztunk még párszor, mindannyiszor iszogatva, szívogatva, szexelgetve, és nem egészen értettem, hogy miért nem ragadt meg bennem a srác mélyebben. Vicces, okos, helyes, szív és iszik - az isten lába.
Legutóbbi találkozásunkkor is azzal kezdtük, hogy bevágtuk a szokásos üveg félszáraz pezsgőnket, ami a "nedves földre kevés víz kell" elv alapján kellemesen megütött, előkészítve a terepet a szíváshoz. Utána pedig életem eddigi legjobb szexelését éltem meg. Hihetetlen volt. Eleve furcsa volt, hogy még mindig meg tudom magam lepni bizonyos teljesítményeimmel, ám kiderült, hogy nemcsak magamat döbbentettem meg. No mindegy. A lényeg, hogy nagyon jól elütöttük az időt ismét, nekem pedig elkezdett motoszkálni a fejemben, hogy Peet végülis simán beleillik a képbe.
Hol itt a bibi, kérdezhetné mindenki - joggal.
Peet obligofób. Ez az első információ, amit anno magával kapcsolatban közölt. No comment.
A lényeg, hogy nem lesz egyszerű dolgom, ha meg akarom kaparintani. Egy próbát viszont megér. Stay tuned...

Címkék: personal elmélkedés

A bejegyzés trackback címe:

https://globalwarming.blog.hu/api/trackback/id/tr18500544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása