GlobalWarming

Friss topikok

  • Sidney: @Viki0920: hamarosan felpakolom a lényeget flickr-re, és küldök linket:) (2009.06.06. 00:32) Voltam...
  • Sidney: @redblek: há' ezaz, olvasok én mindent, de ez érthetetlen módon elkerült...:S (2009.05.31. 18:12) És a francba...
  • Viki0920: ÓÓÓ basszus:D:D:D (2009.05.21. 15:14) Supernatural

Címkék

Linkblog

HTML

Bal, jobb, bal, jobb...

2008.08.04. 12:13 | Sidney | Szólj hozzá!

Rég voltam ilyen ideges utoljára. Ráadásul politika miatt...

Történt ugyanis, hogy pár napja rámkattintott egy csávó, akit, mint kiderült már "ismertem" egy ideje, csak nem használom túl sűrűn a fake messenger címemet. Elkezdtünk beszélgetni, és nagyon kis édesnek bizonyult a srác, akivel akár még élőben is hajlandó lettem volna találkozni, viszont ezt az egészet nem vertem nagy dobra, mivel mégiscsak gáz, hogy újabban messengeren keresztüli tinirománcot folytatok...

Rachelnek viszont elhintettem tegnap a dolgot, és miután kivesézhettük a csávót, már amennyire ezt egy messengeres ismerettség alapján lehet, boldogan ültem le ismét fecsegni. Robnak hívták egyébként, pont, mint a munkahelyi plátói szerelmemet. Aki meg felmondott vmelyik nap. Fasza. Na mindegy.

A téma a politikára terelődött. Kiderült, h kicsit más oldalon állunk, ám én naivan úgy gondoltam, hogy értelmes emberek ezen gondolkodás nélkül túl tudnak lépni. Kiderült, hogy nem. Én messengeren ilyen oltást még nem kaptam, csak kapkodtam a fejem, és próbáltam terelni a témát, nem kicsit kihangsúlyozva, hogy amúgy én a lehető legmagasabbról fosok az egészre. Némi vita után (habár a vita az erős szó, mert az egész beszélgetésben alig vettem részt, miután kiderült ez a borzalmas titok...) rákérdeztem, hogy ebből lehet-e probléma az esetleges későbbiekben, vagy talán szemet tud hunyni affelett, hogy másra szavazunk, és nem ítél meg senkit politika alapján. Közölte, hogy nem tud. Most jön a legjobb, beszartok: "Mérnök vagyok. Nem szeretem a hibás matematikai képleteket, mert összedől a híd."

Na ennél a mondatnál ideje volt leválni. A pasi sikeresen átfordult abba a szörnybe, amivel engem ki lehet kergetni a világból. Mielőtt bárki félreértené, nem a politikai nézeteire gondolok, mert nem fogok és nem tudok politika alapján embereket megitélni (legalábbis komolyabban). De hogy valaki úgy viselkedjen, mit egy robot, hogy valakinek ilyen szinten behálózza az életét az, ami miatt kurvára fölkösleges hisztizni, ez nonszensz.

Erre még egy édes gondolatot tudnék idézni a conversationból:

Sid says (02:13:25):
Bocs, de nem a politika körül forog az életem.
Rob says (02:13:33):
Nekem viszont a politika forog az életem körül...

Az enyém körül biztos nem fog. Sajnálom. Érdekes módon az én ismerettségi körömben nagyon jól megvannak a különböző politikai nézeteket vallók. Nem mondom, hogy néha nincs belőle vita, de könyörgöm, tényleg erről kéne szólni mindennek? Szerintem nem.

Nem akartam politizálásba átcsapni, és nem is fogok, de megjegyezném, hogy az utolsó, egyben kedvenc idézetem a tegnapi fecsejből sztem világossá teszi egy laikus számára is, h ki melyik oldalon áll...

Rob says (02:13:33):
...nem látod át, mert agymosott vagy.

No comment...

Címkék: personal hiszti elmélkedés

A bejegyzés trackback címe:

https://globalwarming.blog.hu/api/trackback/id/tr16599736

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása