GlobalWarming

Friss topikok

  • Sidney: @Viki0920: hamarosan felpakolom a lényeget flickr-re, és küldök linket:) (2009.06.06. 00:32) Voltam...
  • Sidney: @redblek: há' ezaz, olvasok én mindent, de ez érthetetlen módon elkerült...:S (2009.05.31. 18:12) És a francba...
  • Viki0920: ÓÓÓ basszus:D:D:D (2009.05.21. 15:14) Supernatural

Címkék

Linkblog

HTML

1st

2008.05.17. 23:10 | Sidney | Szólj hozzá!

Kicsit át kéne alakulni.
Nem most gondoltam rá először, de lassan sikerül is rászánni magam. Példának okáért hízókúrába kezdek. N. idgesít, hogy nem bírok feljebb menni nyamvadt 54 kilónál. Nem kövér akarok lenni, csak normális. 60 kilóval meg is lennék elégedve.
Néztem a neten mindenféle módszert hízásra, de a legtöbb helyen értelemszerűen  evésre buzdítanak.  Namármost azzal nekem nincs bajom. Oké,  van, hogy nem eszek normálisan, de az is azt jelenti az én esetemben, hogyha más enné meg azt a mennyiségű (és minőségű) kaját, amit én szoktam, szarrá hízná magát.
Elvileg, ha elkezdek sportolni, akkor hízhatok, csak nem szabad olyan gyakorlatokat végezni, ami kalóriát éget. Ez mondjuk pozitív, mert amúgy sem lesz könnyű menet a lusta énemmel vívott csata, de talán mégis rá bírom magam venni egy-két felülésre vagy fekvőtámaszra, mert ahhoz legalább nem kell edzőterembe menni vagy a lakásból kimozdulni...:)
Na mindegy, alszok még rá egyet, vizsagaidőszak végéig amúgy sem akarom még ezzel is hergelni magam.

Nem bírok rájönni, hoy kell megcsinálni normálisan ezt a hülye oldalt. Jó, negyed óra alatt biztos nem is jutok sehova, viszont idegesítenek az olyan dolgok, amiket negyed óránál tovább tart megérteni. Ezért utáltam világ életemben a matekot.
Ki akarom élni a kreativitásomat, és azt akarom, hogy tök faszául nézzen ki ez az egész. Viszont most sem idegzetem, sem energiám nincs html-t tanulmányozni. Habár abban sem vagyok biztos, hogy ez html. Valójában nem is emlékszem már pontosan, h mi az... Ja, de, vmi programnyelv.

No aludni térek, holnap munka. Sucks. 8 és fél óra ruhahajtogatás. N. izgi...

A bejegyzés trackback címe:

https://globalwarming.blog.hu/api/trackback/id/tr53474715

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása