GlobalWarming

Friss topikok

  • Sidney: @Viki0920: hamarosan felpakolom a lényeget flickr-re, és küldök linket:) (2009.06.06. 00:32) Voltam...
  • Sidney: @redblek: há' ezaz, olvasok én mindent, de ez érthetetlen módon elkerült...:S (2009.05.31. 18:12) És a francba...
  • Viki0920: ÓÓÓ basszus:D:D:D (2009.05.21. 15:14) Supernatural

Címkék

Linkblog

HTML

I quit!

2008.12.01. 23:50 | Sidney | Szólj hozzá!

Elhatároztam, hogy felmondok. Én ezt nem bírom tovább. Ahogy körvonalazódnak a lehetőségek a fejemben meg úgy egyébként is, egyre jobban utálom az eladóskodást. Jó, nyilván ezzel nem voltak komolyabb terveim, csak viszonylag könnyű jövedelemkiegészítés suli mellé.

Így, bő egy év után azonban besokalltam. Nem írom le, h pontosan miért, mert elég a boltra gondolni, és görcsbe rándul a gyomrom.

A decembert mindenesetre végigviszem, mert most még kell a pénz, aztán januártól eljétszom a betegszabadságos hattyúhalált, hogy azért még februárra is csurranjon-cseppenjen valami.

A legjobb persze az lenne, ha összejönne a lakótársam , Samantha által összehozott meló. Beajánlott ugyanis az egyik legfaszább kortárs művészeti akadémia és műhely tulajánál, akivel jó barátnők, kommunikációs igazgatói posztra. Elég durva, de nem akarom elkiabálni. Nyilván nem élem bele magam, de nem mondom, hogy nincs esélyem, mivel tapasztalat kivételével minden kritériumnak megfelelek. Ja, és a nő külön rápörgött arra, hogy meleg vagyok:)

Ez van tehát, imádkozzatok érettem...

Címkék: hiszti

A bejegyzés trackback címe:

https://globalwarming.blog.hu/api/trackback/id/tr2798949

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása