GlobalWarming

Friss topikok

  • Sidney: @Viki0920: hamarosan felpakolom a lényeget flickr-re, és küldök linket:) (2009.06.06. 00:32) Voltam...
  • Sidney: @redblek: há' ezaz, olvasok én mindent, de ez érthetetlen módon elkerült...:S (2009.05.31. 18:12) És a francba...
  • Viki0920: ÓÓÓ basszus:D:D:D (2009.05.21. 15:14) Supernatural

Címkék

Linkblog

HTML

5th - Rachel is gone...

2008.07.12. 23:06 | Sidney | Szólj hozzá!

Rachel kiment Angliába dolgozni a nyárra. Nagyon idegesítő, hogy nincs, itt, mert most persze naponta ötször eszembe jut minden szar, amivel kedvem lenne felhívni. Ki is akasztott mindenkit egyébként, mert pár napig nem jelentkezett semmilyen formában, és elkezdtünk parázni.

Tegnap szerencsére beszéltem vele. Kiderült, hogy kurva nehéz netet találni, és a hely egyébként annyira nem nagy szám. Azt hiszem, a legérzékletesebben úgy tudom lefesteni a hangulatát, ha postolom a levelet...

"Sid,szivem, kinézed belőlem, h direkt nem írok???

Ez bazzeg a világ vége, sehol sincs net, mintha ez valami gáz dolog lenne!! Egész Manchester nagyon uncsi, olyat rehabiliítálódok itt, mint a kurvaélet! Egyfolytában esik, én meg álmos vagyok tőle! A cigi tudod mennyi??? A Marlbi 6 font!!!! Egy doboz!!! A PallMall a legolcsóbb: 4.10 - fasza nem? Mondjuk a ruha, cipő, táska tök jó, meg a cd-k ,dvd-k. Minden van és kurva olcsó!!! Benne vagyok a kísértésben...

Ma költözök Prestonba, de le akarok innen lépni mást dolgozni, több pénzért. Nem azért, mert ez nem fizet, hanem mert jobbat is találhatok, többért!!!

De ez a netnélküliség?! Beteg. Ezt nem azért mondom, mert haza akarok menni, de a city ezerszer jobb, Anglia szar!!! De nagyon!!! Annyi feka, mintha mindenhova szartak volna, meg csomó indus, sztem igazi angolt nem is láttam még.

Körülményes banda egyébként! Szóval nem érzem, h tanulnék itt többet a világról, mert felszínes! És amúgy geci drága! anyáék beváltottak nekem némi pénzt szombaton, és becsszó, nem flancoltam semmit, csak a busz, taxi (mert muszáj volt), kaja, telefonfeltöltés és már alig van valami!!! Tényleg nem normálisak, főleg akik megveszik ezeket a szaros nail kiteket, amit árulunk, képesek ennyi pénzt adnak ezért a szarért...

Na remélem, most már sikrül többet beszélnünk.

Csókok drágám, remélem te is jól vagy!

Rachel"

 

Címkék: friends utazás

A bejegyzés trackback címe:

https://globalwarming.blog.hu/api/trackback/id/tr63565523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása